انواع جملات واشعار زیبا از همه کس و همه جا

اینجانب سعی میکنم اشعار و جملات زیبا و کاربردی از تمام اشخاص فرهیخته در وبلاگم قرار دهم امیدوارم موفق بشم

انواع جملات واشعار زیبا از همه کس و همه جا

اینجانب سعی میکنم اشعار و جملات زیبا و کاربردی از تمام اشخاص فرهیخته در وبلاگم قرار دهم امیدوارم موفق بشم

ترجمه ترانه ترکی

ŞARKI :Azar Azar
ترانه : آهسته آهسته
SESLENDiREN : Mahsun Kırmızıgül
خواننده : ماهسون کیرمیزیگول



bir rüzgarda kırılacak dalmıydım
شاخه ای بودم که با نسیمی جدا شدم ...
ben ağlarım ben yanarım kime ne
من گریه می کنم من می سوزم به کسی چه مربوط
ah çekmeden yıkılacak dal mıydım
شاخه ای بودم که با آهی افتادم
yaz gelmeden kışlar düştü gönlüme
به جای بهار ،زمستان به قلبم افتاد
kader örmüş ağlarımı azar azar
سرنوشت سفیدی هایم را می ریسد آهسته آهسته
çalmış bir bir yıllarımı azar azar
یکی یکی سالهایم را می تند آهسته آهسته
yandı gönlüm yüz yerinden azar azar
دلم از صد جا سوخت آهسته آهسته
tüketmişler hayatımı azar azar
تمام کردند زندگیم را آهسته آهسته
dört yanıma vefasızlar sarılmış
هر چهار طرفم را بی وفاها گرفته اند
umutlarım güpe gündüz çalınmış
امیدهایم در طول روزها از بین رفته اند
bilmiyorum kime hesap sorayım
نمی دانم به کی باید حساب پس بدهم
garip gönlüm bana bile darılmış
دل غریبم به من تنگ می آید
kader örmüş ağlarımı azar azar
سرنوشت سفیدی هایم را می ریسد آهسته آهسته
çalmış bir bir yıllarımı azar azar
یکی یکی سالهایم را می تند آهسته آهسته
yandı gönlüm yüz yerinden azar azar
دلم از صد جا سوخت آهسته آهسته
tüketmişler hayatımı azar azar
تمام کردند زندگیم را آهسته آهسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد