انواع جملات واشعار زیبا از همه کس و همه جا

اینجانب سعی میکنم اشعار و جملات زیبا و کاربردی از تمام اشخاص فرهیخته در وبلاگم قرار دهم امیدوارم موفق بشم

انواع جملات واشعار زیبا از همه کس و همه جا

اینجانب سعی میکنم اشعار و جملات زیبا و کاربردی از تمام اشخاص فرهیخته در وبلاگم قرار دهم امیدوارم موفق بشم

هزار سال است کسی منتظر 313 مرد است.مرد شدن چقدر زمان می‌خواهد ؟؟

سؤالی ساده دارم از حضورت

من آیا زنده‌ام وقت ظهورت؟

اگر تو آمدی، من رفته بودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم

بیایم در حضور تو بمیرم

برای آمدنت انتظار کافی نیست

دعا و اشک و دل بی‌قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که بر گردی

دعای این همه شب‌زنده‌دار کافی نیست

 

 

 


کتاب بسته بماند، اگر نیایی تو

رسول خسته بماند اگر نیایی تو

در مقدس آن خانه ای که می دانی

بلی! شکسته بماند اگر نیایی تو

 

 

 

 


یکی از جمعه ها جان خواهد آمد

به درد عشق، درمان خواهد آمد

غبار از خانه های دل بگیرید

که بر این خانه مهمان خواهد آمد 

 

  

 

 

 

سالیان سال است کسی منتظر 313 مرد است. 

 مرد شدن چقدر زمان می‌خواهد ... ! 

 

 

 

 

 

 

 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:51 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد